söndag 17 januari 2010

Kortdistans

Var ute med Fredrik och Stefan och halka runt i snön en kortis idag. Jag och Fredrik körde cross medans Stefan hade MTB. Blev en runda förbi Hellas och sen mot Älta och Tyresö. Tänkte vi skulle köra mot Handen och mot Vegabaren och sen hemåt men jag hade missat i en korsning så vi kom lite fel. Det var ingen fara på taket men det blev den onödigt stora väg 260 lite för tidigt så man fick brottas med bilarna lite för länge.
Men sen hitta jag avstickaren och vi kom vidare på småvägarna.
Jag ska göra ett maxtest igen i morgon så jag ville inte ta ut mig för mycket. Det blev Fredrik och Stefan som fick vara draghästar idag medans jag försökte hålla mig bakom och suga hjul.
När jag väl var framme och drog försökte jag hålla nere farten lite.
Fick ihop 3 timmar och fick ett snitt på 136bpm så det blev en ganska lugn runda som tur var.

Inga kommentarer: