torsdag 28 januari 2010

Då ska jag ut i snön och härja med Stefan N

Hade planer på att köra Nybohovsbacken ikväll och få smaka lite syra med hjälp av Stefan Nilsson. Får se hur det kommer att gå. Hoppas dom har ploggat lite för det tog mig 1:15 till jobbet idag och då tog jag i lite. Var till och med tvungen att hoppa av cykeln och springa då det var så mycket snö.

Fick väja för en del riksfetton i bil på vägen till jobbet också. Dom skulle verkligen köra om när det var rött bara några meter fram när det var trångt och djävligt eller så kör dom om när det är enkelfiligt men blir 2 filigt och öppen väg 5m längre fram. Dom tjäna typ 3m på det och höll på att preja mig av vägen.

Djävla kolestrolfetton som är ute och kör med sina penisförlängare. Körkortet fick dom säkert i cornflakes packetet också jäkla drullar.
Okej om man kör om när det är fritt fram och inga rödljus och man kan hålla lite avstånd, men att vingla förbi 1dm från en när det är halt känns lite sådär. Speciellt när jag ändå kommer ikapp och förbi 10m längre fram.

Inga kommentarer: