lördag 19 december 2009

Lugn dag.

Kom hem runt 3 i morse efter en lyckad julfest så jag var inte av den piggaste sorten när jag vakna. Kom inte upp förräns vid 11 sen låg jag och drog mig någon timme. Har varit riktigt slappt hela dagen. Gick ut och sprang 1 timme vid 14:30. Tänkte jag skulle komma ut innan det blev helt kolsvart. Blev som en lång lugn tempointervall. Fick runt 160 i medelpuls.
Som vanligt kändes det mer i lungorna än i benen när jag sprang. Något som också var konstigt var att jag hade svårt att få upp pulsen och ta i ordentligt när jag pulsade i lössnön tycker det borde vara tvärtom. När jag sen kom ut på plogade vägar då kunde jag sträcka ut stegen och pulsen skena iväg upp som den borde gjort när jag pulsa i snön.
Nu ska jag fortsätta slappa framför TV:n och inte göra ett skit.

Inga kommentarer: