torsdag 19 november 2009

Trött dag.

Idag har det gått grymt segt. Har haft mycket att göra på jobbet. Har varit mycket kluriga felsökningar och lite udda problem med installationer av paket som jag har gjort hela veckan. Ett gäng stora verboseloggar senare och mycket huvudkliande så var det såklart inte något fel på mina paket. Jag gör ju aldrig fel och skulle jag mot förmodan ha gjort något fel skulle jag aldrig släppt i väg det, självsäkra killen har snackat....;o)
Var månadsmöte idag med Qbranch på kvällen också. Fick lite information om vad som händer och kommer hända. Ser ut som lågkunjukturen är på väg att försvinna så det känns skönt.
I morgon får det nog bli vilodag för jag är helt slut.

1 kommentar:

GT sa...

hej!!! ska du haka på till nice och cykla den 7 feb åker vi en vecka. Resa 2300:-, boende 1300:-, cykel 700:-, mat delar vi på där nere. Vi bor i en lägenhet för ca 6-8 pers. Just nu e det jag, peter lindqvist, stefan pedersen, stefan larsson, nils penton. Vad säges? hör av dig om du är sugen!!! 0702857245 /GT