onsdag 4 november 2009

Nu är det dags att börja träna på cykeln igen

Har inte cyklat mycket i oktober om jag räknar bort Italien resan. Har blivit runt 1-2 pass i veckan. Nu är det dags att göra ändring på den saken.
Jag har inte varit helt still under oktober då jag kört en del BOX, BodyPump och coreträning men nu är det dags att få fart på kroppen igen.
Jag har ju lyckats fetta till mig ett par kg under vilan också så nu ska skiten bort.
Blev lite cykling till jobbet idag som uppvärmning. I morgon tänkte jag ge mig på Nybohovsbacken och hoppas på att mina tider inte kommer bli helt urusla.
Om det är någon som vill hänga på så tänkte jag starta kl 8 i morgon bitti där backen börjar vid Vinterviken.
Kommer jag under 2:30 på alla intervallerna så får jag vara riktigt nöjd tror jag. Har känt att jag tappat en del sen storformen runt Bockstensturen.

Inga kommentarer: