torsdag 26 november 2009

Ja då har man gått och blivit ett år äldre igen.

Eva kom och gratta en i morse med ett nytt PS3 spel. Blir nog till och inviga det i kväll.
Hon ska fixa en finmiddag därhemma också så det ser jag fram emot
Blir till att ta sig hem nu så jag inte missar middagen. Kan lätt bli sura miner då.
Har haft full rulle på jobbet så så det ska bli skönt och komma hem till sin Älskling och bli lite uppassad...;o)
Åren går grymt snabbt nu förtiden. Jag hinner inte riktigt med allt som jag vill göra. Dygnen har helt enkelt för få timmar att få allt uträttat på.
Snart är man pensionär och vet inte riktigt vad som hände känns det som ibland.
Det gäller att börja prioritera vad som är viktigt och inte så jag får ut så mycket jag bara kan medans jag kan.
Känns dock skönt att bli 20..... oj det var visst 33 och ett år mer erfaren.

1 kommentar:

Pontus sa...

Stort grattis Per!