fredag 23 oktober 2009

Grym träningsvärk och beslutsångest.

Nu har våndorna kommit efter styrketräningen. Fan vilken träningsvärk jag har i benen efter utfallen.
Körde lite spinning och core igår också så mage och rygg lär nog kännas i morgon kan jag tänka mig.
Det var ett nytt gäng gubbar som körde core igår. Någon hade nog käkat något olämplig för mitt i en av övningarna så drog en av värsta rökaren så det stod härliga till.
Det blev lite blandade känslor efter det kan jag säga. Ena halvan börja garva medans det var pinsam tystnad på andra. Men det var bara att köra vidare, sånt som händer när man tar i med magen ibland....
Har haft lite beslutångest om vad jag ska göra i helgen. Patrik erbjöd sig att skjutsa mig till Falun för att köra CX Cupen och det är ju alltid kul.
Sen är det även en liten Street Car mässa här i Alvik som är mitt andra intresse utanför cykeln som drar.

Det brukar finnas lite gott och flukta på.

Mässan är inte den största men det duger då det ligger så nära.
Jag vill hellre ha en bra motor och grym väghållning än en massa skärmar och ljud i bilen.

Snabba snygga bilar är ju aldrig fel, fast färgen på den här bilen var inte riktigt min stil.
Går jag på Street Car Fest så är jag på hemmaplan och får lite mer tid med Eva också och det är ju heller aldrig fel.

Det går även en CX tävling här i Stockholm på söndag så det får bli hemmaplan den här helgen.

3 kommentarer:

Unknown sa...

du ska såklart till falun. finns inget annat val =)

Per Kumlin sa...

Tyvärr blev det hemmaplan. Får bli CX på söndag istället. Kör så det rycker nu.

Eva sa...

bra val tycker jag! ;)