lördag 3 oktober 2009

Då var tävlingcykeln såld

Gick skaplig snabbt den här gången också och jag fick ungefär vad jag hade tänkt mig också. Som vanligt så är det en del skambudare som inte har pengar som vill ha den till halva priset. Det är klart har dom inga pengar så kan det vara värt ett försök. Men jag tycker att man kan snacka pris när man väl har känt på cykeln och inte försöka köpa en ny Ferrari till priset av en gammal Lada helt osedd.
Känns inte som det är mitt problem om dom inte har några pengar och som tur var så var det inte det heller för nu är den såld.
Ja nu kommer jag inte få tävla på den här skönheten mer så jag hoppas den nya lyckliga ägaren tar väl hand om den.

Har fått gå över till min fina vinterhoj nu. Den har fått lite kärlek idag så den känns som ny.
Var riktigt kul att köra på den idag tills regnet börja vräka ner. Jag hade monterat bort stänkskärmarna på den och det ångra jag hårt när regnet kom.

Inga kommentarer: