tisdag 6 oktober 2009

Box med lite besvärr

Idag hade jag fått med mig min kollega Kim från Qbranch att köra lite Box. Vi hade även blivit inbjudna till konsultlunch av våran nya snälla säljare Åsa på det lokala Sushihaket.
Tyvärr så råka lunchen bli precis innan vi skulle köra Box:en.

Kan säga att det var inte det bästa upplägget när man ska sparka skiten ur sig och även få ta emot ett och annat ganska välriktagt slag/knä/spark mot magen.
Kan säga att en spya har någ aldrig varit så långt upp i halsen utan att flyga ut som idag. Fyfan sista hårda övningen när vi skulle springa runt i cirklar som en stucken gnu och sedan mata på allt vad man hade mot sina motståndare så fick jag dra ner på tempot rejält för att inte spritsa ut lunchen över alla motståndarna.

Borde kanske hoppat över boxen men jag och Kim hade planerat det här sen förra veckan och jag hade inte tid att träna på kvällen heller då jag åkt på stortvätt när jag kom hem så vi körde på så gott det gick i alla fall. Kim var också lite småmosig efter den här genomköraren. Men vi fick veta att vi lever i alla fall det var ju skönt.

Inga kommentarer: