fredag 9 oktober 2009

Bilen gick igenom besiktningen och jag är klar för Italien.

Skulle besiktiga bilen i morse. Var lite orolig då den fick för sig att baklampan var trasig igår trots att den lös när jag tvättade bilen. Men det var inga problem. Den gick igenom utan anmärkning så då har jag ett problem mindre, fan vad skönt.

Ikväll blir det parmiddag och bio med Mattias och Erica. Vi ska se Surrogates. Det är väl lite mer av en grabbfilm men Erica trodde den skulle vara bra och Eva har blivit intalad att det är en romantisk komedi.....;o)

Blir lite indiskt till middag, ska nog testa något starkt så jag får svettas lite. Har hört att Vindaloo ska vara jäkligt starkt. Fick testa den en gång förrut, kan säga att jag satt och grät efter det. Satan vad det brände, det var nästan lite för mycket för att det skulle vara gott.

Sen är det bara direkt i säng då Jimmy och Co kommer och hämtar mig runt 2:30-3 för avfärd mot Latina Italien med IFA. Fan vad kul det ska bli.

Inga kommentarer: