torsdag 3 september 2009

Fix av frillan..

Eva har dragit till Prag med det nya jobbet och lämnat mig ensam här. Det var hennes tur att resa iväg nu, annars brukar det vara jag som försvinner på tävlingar och träningsläger.

Tog mig tid att hälsa på föräldrarna efter jobbet idag. Det är tyvärr inte så jätteofta jag hinner med det trots att dom inte bor allt för långt bort.
Fick lite middag och sen klippte farsan mig så jag blir snygg och lätt till Bockstensturen, för hår väger ju så mycket och jag vill inte se ut som skit på startlinjen....

Sen var det bara att dra hem och packa för jag ska bli upphämtad av Micke i morgon vid 14 tiden så jag måste komma iväg till jobbet lite tidigare.

Blev ingen träning idag. Var lagom stum efter 2 hårda dagar så det blev återhämtning istället. Var skönt att jag slapp laga middag då så jag hade en grej mindre att tänka på.

Inga kommentarer: