torsdag 20 augusti 2009

Tune Prince baknavet har kommit

Fick ett sms igår eftermiddags att mitt nya Tune Prince baknav hade kommit. Hann inte hämta det då utan tänkte att jag tar det efter jobbet idag. Åker glad i hågen till Bredäng för att hämta ut det och knatar till Vi för att upptäcka att det är stängt, fan vad surt, kom dit typ 3 min efter stägningsdags och allt var redan igenbommat. Nu får jag vänta tills nästa vecka då jag drar till Falköping i morgon för att rasta racern. Typiskt jag som hade sett fram emot att få till mitt fina bakhjul med Tune Prince baknavet och DT Aerolite ekrarna och pricken över i:et Innolite karbonfälgarna.

Jag fick fixa bilen i stället. Var tvungen att slipa bort lite rost där skruvarna hade suttit. Tänkte att det var lika bra att göra det nu när jag ändå hade rivit ner allt. Jag vill ju inte att det ska få grofäste och sprida sig. det kan bli mindre kul framöver....

Jag fick med mig Eva också så hon tog och storstäda bilen invändigt så det blev lite snyggt medans jag stod och skruva, vilket team vi är...;o)

Nu är bilen ren och fin igen och allt fungerar som det skall så det känns skönt.

Inga kommentarer: