måndag 27 juli 2009

Ja då var det dags att börja träna igen.

Blev lite racer idag med Jimmy, tänkte jag skulle få lite fart i benen. Vi körde en sväng ut mot Vallentuna. Blev 4st 10min intervaller och så sprätte jag till lite i backarna ibland så det blev en 3-4 backintervaller också. Det märks att det är lätt att få upp pulsen nu när jag har fått sova ut. Jag kunde lätt komma upp i 180 utan att ta ut mig helt. Det har jag knappt haft som maxpuls på en del tävlingar. Det satt nog fint med lite semester.
Fast det verkar mest vara pulsen som är lätt att få upp. Blev ingen direkt superfart på intervallerna. Hade 39 i snitt som snabbast på 10min intervallerna och då var det bara runt 30 höjdmeter på den sträckan.
Blev ett fint litet fikastop vid Hagaparken innan vi drog hem. Pustade ut lite efter första hårdträningen på över en vecka och snacka skit med Jimmy, riktigt trevligt.
Tog några taskiga mobilbilder på våra grymma Ghost Lector hojjar.
Här stor jag och poserar med dom fina team kläderna och min Ghost Lector SL.
Här har vi Jimmy med sin Ghost Lector Pro
Dom vill ju stå tillsammans också så det blev en bild till.....

Inga kommentarer: