fredag 12 juni 2009

Kiropraktorbesök, nu är jag uträtad

Igår var jag iväg till kiropraktorn Magnus Carlsson för att räta ut ryggen lite gran. Hade haft känningar både i ryggen och höftböjaren under Lida Loop så det var dags att få det tillrättat.
Var nog någon cm längre när man gick därifrån för det knakade en del när han tryckte ut en....;o)
Hoppas att det fick bort mina stela ben och framförallt höftböjaren som jag hade problem med under Lida Loop. Det var inget som gjorde ont men det kändes som kraften inte gick ner där den skulle.
Ny bär det av till Borås för 2 dagars tävlande i Kalas XC Cupen. Med ny rygg och skapligt utvillade ben så hoppas jag på kalasben då dom 2 sista helgerna inte har gått som jag hoppas.
Eva och jag rallar ner direkt efter jobbet och jag hoppas hinna köra banan innan jag går och lägger mig, det är ju en bit ner.

Inga kommentarer: