tisdag 12 maj 2009

Nu ska Canyonen säljas till förmån för en ny Ghost.

Hade tänkt att få hela mitt cykelstall till Ghost så planen är att skaffa en ny racer nu.
Det är denna fina skapelse som jag har gått och fluktat på.

Jag har ju tyvärr inte råd att ha 2 tävlingsracers i stallet och ingen direkt nytta av det heller så jag tänkte sälja iväg min fina Canyon.

Ni får den såklart till vrakpris. Har bara gått fina sommarrundor och några tävlingar så den är i nyskick. Det är den perfekta tävlingsmaskinen om man vill ha en lätt och snabb racer. Perfekt till Vätternrundan för dom som planerat att ställa upp där. Nypriset nu är runt 40000:- men jag säljer iväg den nu för endast 20000:- som hittat så det är bara att slå till.
Vid intresse kan jag nås på 0732312817 eller mtbnumber1@hotmail.com.
Ram: Canoyn F10 Ultimate CF Carbon
Färger: Svart
Ramstorlek: 58cm, (Passar perfekt för mig som är 181cm lång och har ett grenmått på 87cm) Gaffel: Canyon full Carbon Smartflex CSL
Bakväxel: Sram Force
Framväxel: Sram Force
Växelreglage Sram Force
Växelwire: Shimano Dura Ace
Växelhölje: Shimano Dura Ace
Broms: Sram Force
Bromsreglage: Sram Force
Bromsvajer: Shimano Dura Ace
Bromshölje: Shimano Dura Ace
Vevparti: Sram Force 39-53 172,5
Vevlager: Integrerat (Sram Force)
Kasett: Shimano Dura Ace 12-25
Kedja: Shimano Dura Ace
Hjulset: Mavic Ksyrium ES
Slang: Schwalbe XX-Lite
Däck: Schwalbe Stelvio Front/Rear, svart, 622x25
Sadelstolpe: Ritchey, WCS Carbon
Sadel: Selle Italia SLR
Styrstam: Syntace F119
Styre: Syntace Roadlite carbon
Styrlager: Ritchey, WCS Carbon
Pedaler: Look, KéO Carbon Ti pedaler
Flasksställ: Pro Carbon

Inga kommentarer: