tisdag 26 maj 2009

Nu är är mina Tune Prince, Princess nav på väg.

Pratade med Cyclecomponents idag och mina nav är på väg tillsammans med ett helt gäng andra lätta och fina prylar som jag har beställt. Låter lovande då kanske jag kan få ihop mina hjul tills nästa vecka.
Röda och fina Princess framnav.
tillsammans med lika röda Prince baknav, kan det bli snyggare???
Får se om jag kan klå Öijers vikt på hjulen sen. Snorlätt kommer det bli i alla fall och lite styvare än Öjiers...;o)
Det är första gången jag kommer ha byggt så lätta hjul. Har alltid byggt vanliga "blyhjul" förrut så det ska bli kul att få testa riktigt fina grejer. Har tänkt och testa att köra korsningen på ekrarna så dom inte går över varan och se om det blir någon skillnad.
Nästa vecka får vi förhoppningsviss se hur det blir, spänningen är olidlig.

1 kommentar:

Eva sa...

mmm.. verkligen... jag riktigt känner hur luften vibrerar av spänning här hemma.. ;)

Pussinuss